Zwroty i reklamacje

Zwroty

Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Klientowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy w przypadku gdy Towar doręczono mu w oryginalnych zapieczętowanych opakowaniach, a następne doszło do ich naruszenia, przez co takiego Towaru nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i powodujących, że dany Towar traci walor oryginalności.

Odstąpienie od umowy

Aby odstąpić od umowy, należy poinformować sklep (sklep@behapowski.pl) o chęci zwrotu zakupionego towaru, najlepiej za pośrednictwem podpisanego i zeskanowanego formularza. Formularz można także załączyć do zwracanej paczki i odesłać. Odstępując od Umowy Sprzedaży Towaru mają Państwo obowiązek odesłać nam Produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożyli nam Państwo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Termin uważa się za dochowany, jeśli Produkt zostanie wysłany przed upływem 14 dni. Koszty i ryzyko związane z przesyłką zwrotną w przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy obciążają Państwa.

Przesyłkę należy wysłać na adres:

Behapowski.pl

ul. Dworcowa 8
77-141 Borzytuchom

z dopiskiem: "ZWROT BEHAPOWSKI"

 

Po otrzymaniu towaru, sklep Behapowski.pl zobowiązuje się w terminie 14 dni zwrócić pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność lub na inne konto wskazane przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy.

Formularz odstąpienia od umowy - PDF

 

Reklamacje

W Behapowski dbamy o to, by zakupiony przez Państwa towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważą Państwo wady towrau nie wynikające z użytkowania – mają Państwo prawo do złożenia reklamacji.

Formularz reklamacyjny

Aby zareklamować zakupiony towar, należy pobrać formularz, wydrukować, wypełnić, zeskanować go, i odesłać na adres: sklep@behapowski.pl Zdjęcia wadliwego produktu także będą mile widziane. Po otrzymaniu formularza, dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 30 dni. Jeśli reklamacja będzie zasadna, sklep skontaktuje się z Klientem w celu odebrania towaru, a następnie jeżeli to możilwe naprawi uszkodzony towar lub odeśle nowy.

Formularz reklamacji - PDF