Zwroty i reklamacje
Zwroty
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Klientowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy w przypadku gdy Towar doręczono mu w oryginalnych zapieczętowanych opakowaniach, a następne doszło do ich naruszenia, przez co takiego Towaru nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i powodujących, że dany Towar traci walor oryginalności.
Odstąpienie od umowy
Aby odstąpić od umowy, należy poinformować sklep (sklep@behapowski.pl) o chęci zwrotu zakupionego towaru, najlepiej za pośrednictwem podpisanego i zeskanowanego formularza. Formularz można także załączyć do zwracanej paczki i odesłać. Odstępując od Umowy Sprzedaży Towaru mają Państwo obowiązek odesłać nam Produkt niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożyli nam Państwo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Termin uważa się za dochowany, jeśli Produkt zostanie wysłany przed upływem 14 dni. Koszty i ryzyko związane z przesyłką zwrotną w przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy obciążają Państwa.
Przesyłkę należy wysłać na adres:
Behapowski.pl
ul. Dworcowa 8
77-141 Borzytuchom
z dopiskiem: "ZWROT BEHAPOWSKI"
Po otrzymaniu towaru, sklep Behapowski.pl zobowiązuje się w terminie 14 dni zwrócić pieniądze na konto, z którego została dokonana płatność lub na inne konto wskazane przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy.
Formularz odstąpienia od umowy - PDF
Reklamacje
W Behapowski dbamy o to, by zakupiony przez Państwa towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważą Państwo wady towrau nie wynikające z użytkowania – mają Państwo prawo do złożenia reklamacji.
Formularz reklamacyjny
Aby zareklamować zakupiony towar, należy pobrać formularz, wydrukować, wypełnić, zeskanować go, i odesłać na adres: sklep@behapowski.pl Zdjęcia wadliwego produktu także będą mile widziane. Po otrzymaniu formularza, dział reklamacji ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 30 dni. Jeśli reklamacja będzie zasadna, sklep skontaktuje się z Klientem w celu odebrania towaru, a następnie jeżeli to możilwe naprawi uszkodzony towar lub odeśle nowy.
Formularz reklamacji - PDF